Trendspaning

Naturmaterial, stilrena färger som grått, vitt och svart fortsätter att regera även i år, men många vågar ta in allt mer starka accentfärger i hemmen. Jag har funnit min favoritaccent i år, och det är den soliga gula. Och det är jag inte ensam om! Jag har ännu inte köpt så mycket, men två solgula lampor (som dessvärre inte kommit upp än), och några doftljus. Men jag kan lova att det inte kommer att stanna där, för GULT gör mig GLAD :-)

En annan som verkar gilla gult är underbara Stylizimo, som är en av mina favoritinredningsbloggar. Just för tillfället ligger den oerhört högt upp på listan!

Foto | Stylizimo

6 tankar om “Trendspaning

  1. Har kikat runt lite hos dig och du har en riktigt härlig sida :-)
    Jag är oxå en som älskar gult, den gör en glad och det behövs nu när det är grått och kallt.
    Ha en bra dag!

TACK för din kommentar :)