Videkissar och ny vas

Idag så åkte jag in till stan en snabbis för att jag kände mig lite piggare… Det skulle jag däremot inte ha gjort, för det var Iprenen som gjorde mig lite piggare för stunden. Jag var inte borta länge men när jag kom hem så bara jag grinade för jag hade såå ont i halsen och var så trött efter den lilla turen. Lungorna höll på att komma upp kändes det som…

Men, jag fick köpt mig lite videkissar och en fin glasvas i alla fall som jag är väldans nöjd med Visst blev det fint på vårt matsalsbord?!

4 thoughts on “Videkissar och ny vas

TACK för din kommentar :)

