Min nya kärlek

Är verkligen BÄST :-) Shit, vad han har tagit mitt hjärta med storm Min BÄSTA vän just nu :-) Cirka tre gånger om dagen roar vi Oss med varandra ;) Högsta betyg har den fått och sägs vara en av Electrolux smartaste modeller. 

Electrolux Ergospace Dammsugare ZE360WP

5 tankar om “Min nya kärlek

  1. Ska komma ihåg för snart måste jag köpa ny…Ilands problem att jag känner jag vill ha en på varje våning….

    • Jag tycker att det är jobbigt med ljud och tycker alla dammsugare är höga, dock är denna inte hög jämförelsevis. Jag väljer alltid sådana som skall vara tysta, och alltid Electrolux, för jag tycker dom helt klart är bäst. Lycka till i dammsugsdjungeln :-)

  2. Hej! En fråga… hur mkt gav du för den? tänkte köpa en begagnad och undrar om det är ett rimligt pris? Mvh Jenny

TACK för din kommentar :)