Söndagsbild och ro i själen

Hemkommen ifrån en helt fantastiskt helg i Lysekil och Gullmarsstrand. Bättre än jag någonsin hade kunnat föreställa mig… Mamma och moster överraskade mig och drog med mig på en magnifik upplevelse med hotell, behandling, trerätters, gott vin, champagne, shopping, och fantastiskt sällskap. Och jag var/är helt tagen! Jag bara grät… Dom är så fina att jag vill ge dom världen och lite till!! Detta kommer jag att leva på tills jag är minst 40 år… Vi till och med badade i havet (13/4). Helt otroligt!  KÄRLEK ♥

Nu när jag kommit hem, så har jag tokstädat hela lägenheter, skurat och möblerat om. Jag blir sån när jag har varit borta och nu var det ändå bara ett dygn ;) Men det var inte så bara, för jag känner mig som en helt ny människa. Frisk och glad i sinnet och ro i själen ♥ Vackra rosor, blandat med liljor står på bordet, så det får bli min söndagsbild idag… HARMONI ♥

Fler bidrag finner Ni inne hos Fabriken.

IMG_0881

2 tankar om “Söndagsbild och ro i själen

TACK för din kommentar :)