Long time no see

Livet snurrar på i 180 knyck så bloggen har jag fått lägga lite åt sidan. Jag njuter och försöker lägga tiden med familjen, bästa vännerna och jobbet. En massa nya roliga utmaningar. Och i helgen när jag jobbade så var min underbara Mamma och lillebror här och tapetserade ♥ Ingen dålig service här inte!! Och snacka om att jag blev nöjd över att bli av med de skrikiga tapeterna. Känns som om hallen blev jättestor helt plötsligt. Ljust och fräscht med en ljust ljusgrå tapet ifrån Midbec.

Vet inte vad jag skulle göra utan mina underbara föräldrar alltså… Bara som idag. Mitt möte blev framflyttat, vilket betydde att det skulle hålla på enda till 17 och Minis simskola börjar 16:40. Vad gör min Pappa då? – Jo, åker och hämtar Mini direkt efter jobbet och kör henne dit när inte jag kan. Och sånt gör han ofta. Min Pappa alltså ♥ Och Mamma sen… Hon ställer upp 24/7, och är den enda på jorden som alltid kan leda mig rätt. Jag är helt lost utan dom och jag önskar ibland att vi alla i storfamiljen kunde bo i ett stort hus tillsammans så vi kunde varit tillsammans jämt. Fast då skulle vi nog driva varandra till vansinne med ;)

Fast ja… Min hall var det ja ;)

HALL1

HALL2HALL3HALL4

4 tankar om “Long time no see

TACK för din kommentar :)