TEMA | plocka in våren/naturen

Plockar in naturen gör ju jag ofta och gärna, oavsett årstid… Nu har jag dock legat under nålen hela dagen hos min tattuerare så nu vill jag inget hellre än att sova, men något skall vi väl kunna hitta ;)

DIY – projekt av kvistar

16_12

Juldukning med naturens hjälp…

juldukningen_2011

Trollhassel funkar i vas…

2013-01-15 19.55.07

Men likaså i taket…

Inte mycket att hurra för idag, men jag är tröttare än tröttast, så nu stuper jag :-) För fler bidrag, så kika in hos Fabriken. Önskar Er en FANTATSIK HELG!

2 thoughts on “TEMA | plocka in våren/naturen

TACK för din kommentar :)

