Älskar mitt hem…

Men jag saknar yta… Vi behöver inte större, men jag saknar yta. Om bara några få saker hamnar snett eller på golvet, så ser det ut som en bomb har slagit ner. Jag trivs verkligen i min lya, men jag kan inte låta bli att drömma om något större och luftigare. Jag vill verkligen inte flytta och kommer inte att göra det inom kort heller, men en dag :-) Stora härliga ytor, annorlunda lösningar, vinklar och vrår, högt i tak, råa väggar, gamla ruffa bjälkar och vitt högglansig trägolv. KÄRLEK 

Och en tur in till Vosgesparis där inspirationen flödar… Shit, vad jag älskar den bloggen! 

vosgesparis_Per_Gunnarsson

vosgesparis_scandinavianretreat_viaStylefiles

vosgesparis_Pitea_14

1. Per Gunnarsson 2.Via My Scandinavian Retreat and Basic Label Sweden 3. Helena Köhl via Vosgesparis

TACK för din kommentar :)

