Konstnär med ett humör from hell

Min bedårande lilla skapelse har målat en teckning med sina nya glittervattenfärger, som hon fick av Mormor och Morfar. Precis 5 år fyllda, så målar min lilla konstnär sig själv, hand i hand, med sin storebror Så mycket kärlek det finns i den lilla kroppen! Men också så mycket enivishet och jävulskap. Idag så har hon varit vansinnig, rent ut sagt, och jag har haft lust att seriöst skänka bort henne till första bästa.

Men så vet jag ju att jag är hela hennes värld, så när det är dags att sova, så frågar hon om hon får ligga på mig, så hon kan gosa in sig ordentligt och samtidigt ge sin mamma en massa pussar. DÅ vet hon att hon har varit jävlig, för pussas vill hon oftast inte. Min lilla underbara duvunge… Så fort du kan få mig att glömma alla hyss du har för dig… Och tur är väl det?!

IMG_0505

Mini

IMG_0508

TACK för din kommentar :)

