Tapeter beställda √

Nu har jag äntligen fått beställt tapeter till sonens rum och jag är grymt glad över hans val :-) Även han blev förtjust i Wallpapers by scandinavien designers från Boråstapeter.

wallpapers by scandinavien designers

Den tapet som föll honom i smaken mest var nr 2739 och den kommer vi att köra som fond, medan resten blir vita (plain 7380). Jag tror att det kommer bli görläckert. Ett helt nytt rum, och ett helt nytt ljus kommer att komma in, så hädanefter kommer jag mer än gärna spendera tid där ♥

Borastapeter_Scandinavian-Designers_2739

Och tapeten som jag beställt till vår hall fick bli kompisen, nr 2735. Galet läcker om Ni frågar mig… Älskar hela kollektionen. Fast bilderna är lite missvisande. Jag har valt den grågröna nyanser i bägge rummet. De var coolast tyckte vi!

Ni tror inte att jag är ett fan av Arne Jacobsen va?! ;)  GENI, säger jag bara! Det var han verkligen. Och hans verk är magiska! En dag, skall även hans lampa bli min, tänkte jag 

Borastapeter_Scandinavian-Designers_2735

LÄNGTAR sååå tills de sitter uppe PÅ VÄGGARNA!! Och det skall världens bästa Mamma hjälpa till med 

2 thoughts on “Tapeter beställda √

TACK för din kommentar :)

