DIY | fönsterlampa

Helgen har varit fullt upp, med hela tre kalas. Men barnen är mer än nöjda, och Mamman är glad över att hon fixade det väl, trots lite stiss inne mellan ;) Tyvärr så har min nyblivna 5-åring blivit sjuk, men hon är så glad över att hon blev det EFTER sitt barnkalas i alla fall. För det var STORT för min lilla prinsessa

Mellan förberedelser av mat och tårtor, och uppassning av sjuka barn, så passade jag på att göra mig en ny fönsterlampa. Jag har saknat en lampa där länge, men ännu inte hittat vad jag sökte…

En sladd, en lampa, och lite stoltråd i olika storlekar var allt som behövdes. En stund senare, så var det en ny lampa :-) Och den får också bli mitt bidrag till Fabriken, som presenterar fina söndagsbilder.

IMG_0268

TACK för din kommentar :)

