Tidsinställt – TEMA | januari moodboard

Januari är en väldigt mörk och tråkig månad tycker jag, så då börjar jag plocka fram mina vårkänslor och längta lite extra för att lysa upp mörkret. Jag ersätter det mörka med ljuva pasteller, fina tulpaner och en massa ljus i sinnet ♥ Griffeltavlan får färg istället för allt det svart/vit/grå. I januari är längtan efter ljuset som starkast, men nu har vi betat av det värsta mörkret. Nu är det bara att se framåt :-) Snart är det shorts och solbrillor som gäller igen :-)

För fler härliga moodboards, kika in hos Fabriken, vet jag.

IMG_0221

IMG_0222IMG_0223IMG_0161IMG_0225

2 thoughts on “Tidsinställt – TEMA | januari moodboard

  1. Visst känns det bra med lite tulpaner hemma. Ser att du har texten Do more of what makes you happy. Visst har man en tendens att skjuta fram allt sådant roligt.

    • Ja, tulpaner gör en glad! Jag behöver nog köpa in ett gäng, för jag har haft två pissiga dagar :/

      Visst skjuter man dessvärre allt roligt till framtiden… Gör jag med. Jag är urusel på att ”leva i nuet”… Men är man medveten om det kan man alltid försöka bli bättre :-)

TACK för din kommentar :)

