Tidsinställt – min fascination

Alltså, jag har en speciell fascination till stolar. Jag ÄLSKAR verkligen stolar! Vet inte varför, men det är nåt visst med dom och dom tilltalar mig enormt. Tyvärr bor jag lite för litet nu för att ha en massa stolar överallt, men häromdagen fick en ny flytta in. En vit vacker lackad skönhet ifrån InterStil som jag köpte på Livingroom. Helt perfekt är den, och den gör sig perfekt i mitt sovrum

IMG_0114

 

IMG_0121

 

IMG_0130

One thought on “Tidsinställt – min fascination

TACK för din kommentar :)

