Tidsinställt – ljuva pasteller

Kan man annat än älska pasteller? – Inte jag i alla fall! De gör mig så glad och varje senvinter när vårens trender kommer så frossar jag för fullt, både interiörsmässigt och klädmässigt. Fina Karin på Ellas inspiration bjöd på grym inspiration ifrån Kotivinkki med vårens härliga färgpalett Big LIKE på den!

Den underbara tapeten nedan ifrån Boråstapeter, Arne Jacobsens Trapez 01, skall snart få pryda mitt hem och jag kan knappt bärga mig. Jag kommer nog att bo inne i Rasmus rum när den kommer upp ;)

 

kotivinkki1

Foto: Lake Martin via kotivinkki via Ellas inspiration.

TACK för din kommentar :)

