TEMA | ordning och reda

När man bor på en ganska liten yta, som vi gör. 4 rum och kök på drygt 70 kvadrat så får man tänka till lite (läs: mycket). Ordning och reda är veckans tema hos Fabriken och hemma hos Oss är det A och O. Är det rörigt hemma, så är det rörigt i min hjärna, och där är det mycket så det räcker, så jag försöker hålla ordning. När jag byggde Minis skrivbord så gjorde jag även hyllor, så att jag kunde placera på höjden då hennes rum inte är så stort och jag tycker att det blev rätt bra.

I boxarna rymms allt ifrån My little Ponnys, till Barbie till målarböcker eller hårband och spännen. Super!

Sist, men absolut inte minst, så får vi inte glömma min bästa vän dymon. Den används flitigt :-) Struktur, ordning och reda is the shit! 

Inne hos Fabriken finner Ni andra grymma lösningar och härlig inspiration

IMG_0088 IMG_0093 IMG_0108

One thought on “TEMA | ordning och reda

TACK för din kommentar :)

