Inspiration och kökstankar

Jag är grymt sugen på att slå ut hela mitt kök och göra om hela skiten, men jag känner inte riktigt att ekonomin är med mig riktigt än. Jag vill bli av med mitt topplån först, och sen så. Men till en början så får jag nog göra en förändring med kaklet i alla fall. Jag avskyr att det är rött. Det är lite coolt, det får jag erkänna, men det är sååå INTE JAG. Nej, vitt eller ljusgrått kakel skall jag ha och förändringen påbörjas inom kort, typ i helgen ;)

Hittade en grym bild inne hos Ellas inpiration som jag verkligen älskade, som hon hittat inne hos Sköna Hem. Ett litet kök, men sååå läckert! MUMS

kok_skonahem

2 thoughts on “Inspiration och kökstankar

TACK för din kommentar :)

