TEMA | krispigt vintervitt

Nu blir det ett inlägg ifrån sängen, där det ligger en sjukling och tycker lite synd om sig själv :/ Veckans TEMA hos Fabriken är krispigt vintervitt. Låter grymt härligt om Ni frågar mig. När jag hör ordet, så är min första tanke SNÖ. Men krispigt vintervitt kan man ju även hitta bland inredningen. Själv har jag ju väldigt mycket vitt. Tyvärr så har inte min nya kamera kommit än (leverans i morgon om allt går som det skall), så Ni får hålla Er tillgodo med mobilbilder.

Här hemma kör vi vita tapeter (mestadels), mycket vit inredning och vita tulpaner bland annat

2013-01-15 20.12.21

2013-01-15 20.51.31

2013-01-15 19.55.072013-01-11 09.30.02skrivbord

Sist, men inte minst… Min 4-åriga dotters konstverk ifrån dagis

mini

TACK för din kommentar :)

