Tidsinställt – SS 2013

Vårnyheterna flödar för fullt nu och man kan ju inte göra annat än längta, när man ser allt fint. Kyla, minusgrader, rått och pinvindar är det värsta jag vet. Nej, sol och värme vill vi ha Några som bjuder på vårkänslor är Bloomingville och det gillas

Ruffa träslag, härliga material och ljuva pasteller. Dansk design när den är som bäst

One thought on “Tidsinställt – SS 2013

  1. Att ta in gamla saker i sitt hem & blanda det med nytt, har alltid varit min symfoni, det blir harmoniskt & visst blir man inspirerad..;)
    Jag hade önskat att jag haft kvar mitt hus, där hade jag ytan att fylla med gammalt & nytt.
    Vilket jag oxå gjorde..
    Synd att jag varit så dålig på att fota…
    Hade varit kul att ha nu..
    Kram till dig!

TACK för din kommentar :)

