TEMA | favorit i repris

Jag har ju inte varit medlem i Fabriken så jättelänge, men det har ju blivit i ett par månader ändå :-) Favorit i repris är veckans TEMA, och mitt  absoluta favorittema för året måste nog varit ”höstens moodboard” Jag gillar verkligen moodboards och det faktum att man ständigt kan ändra efter humör/tycke/smak/årstid/inspiration mm. Min är i griffel, så att man även kan printa ner det man känner för, och lätt tvätta bort när man tröttnat. Jepp, jag säger tummen upp för moodboards! Och det kommer att bli en hel del av den varan framöver, hos Fabriken :-)

2012_OKT3

TACK för din kommentar :)

