Not working

Jäkla Instagramskit!! Jag älskar instagram och är i stort behov av mitt, men nu har det bråkat med mig i ett dygn. Så fort jag skall ta en bild med blixt, så crashar det. Det är inte telefonen för jag kan ta med telefonens kamera, men inte när jag är inne i Instagram, för då crashar det :/

Någon som har varit med om något liknande? 

Idag kommer fina Sara hit med hennes bedårande Tilma, och äter lunch. Skall bli mysigt ♥  Nu skall jag sätta igång med maten tänkte jag :-)

Någon som vill med till Götet i veckan? Jag behöver till IKEA och GRANIT så att jag kan sätta i gång med Minis rum :-) Benbockar, hyllor, förvaringsboxar och skrivbordsunderlägg behöver inhandlas

Pic. Hemnet.

Pic. Sköna Hem.

 

One thought on “Not working

TACK för din kommentar :)

