En tur till Götet

Blev det redan idag, tillsammans med Sara och Tilma. Och mina egna kottar då såklart. GRANIT och IKEA var huvudpunkterna, och jag fick köpt allt jag letade efter I morgon är det jobb för min del i ett dygn, men på tisdag eftermiddag efter jag har sovit lite och hämtat Mini ifrån dagis, så är det vi som åker och köper virke, och målarfärg! Här skall byggas skrivbord och hyllor

En ny ljusslinga till Mini blev det bland annat idag! Ett riktigt kap :-)

ljussling

TACK för din kommentar :)

