TEMA | dukning

Dagens tema hos Fabriken, är dukning, och jag höll på att missa detta helt mitt i all städning. Idag är en riktig röjjardag för mig. Jag har  inte tagit så mycket bilder alls det senaste eftersom jag väntar på min nya kamera Canon 650d, och tar av någon konstig anledning sällan bilder på mina dukningar, men jag minns i alla fall att jag bloggade om förra årets juldukning. Det enda året som jag själv ansvarat för julen, och jäklar vad jobbigt det var att ha jul hemma hos sig själv ;) Min Mamma gör ett hästejobb varje jul, förstod jag då 

juldukningen_2011

 

2 thoughts on “TEMA | dukning

TACK för din kommentar :)

