Toklängtar

På fredag är det utgång, och firande av en av de finaste som gått på denna jord, Therese Som jag behöver det just nu! Jag toklägtar verkligen :-) Sjukt skönt folk kommer också! Tror faktiskt att jag skall unna mig en ny klänning till helgen till och med ;)

Jag längtar efter värme också… Denna kylan är inte bra för mig. Jag blir deppig, låg och irriterad. Men jag skall försöka vända detta och se på det positiva. Jag fick ett tråkigt besked i dagarna, men har också fått en hel del bra, så jag skall försöka fokusera på dom. Men jag känner mig lite fången när jag inte kan gå ut hur som helst och springa av mig när jag behöver. Inte för att jag brukar vara ute och springa, men bara det där om jag hade velat. Denna årstiden är inte bra för min rastlösa kropp, så idag blev det ett akutbesök på gymmet för att bli av med lite kalorier, och nu skall här storstädas frenetiskt. Vissa dagar är rastlösheten värre än andra, och idag är en sån dag. Ibland undrar jag hur det känns i sådana kroppar som alltid är lugna och beskedliga. De som inte har sådana rastlösa gener som jag själv?

CIMG0621

One thought on “Toklängtar

TACK för din kommentar :)

