Söndag

Har precis kommit hem ifrån min jobbhelg, och min dotter är nog i alla fall surast i denna staden. Varje gång hon har varit hos sin Pappa och kommer hem, är likadan. Inte för att hon inte har det bra eller så, men hon fixar inte bytet. Hon blir hemsk! Idag är det min lillebrors födelsedag, och förhoppningsvis är den kanonSnart skall jag se en härlig film med min fina kille. Har tänt min dubbla PS ljusstake ifrån IKEA, och laddat med filtar i soffan.  

Men först skall jag kika in hos Fabriken, och spana på alla härliga inspirerande bloggar, och deras söndagsbilder, innan jag tar tag i min rabiata dotter igen, som vanligtvis är världens underbaraste ♥  

16_12

2 thoughts on “Söndag

  1. Känner igen det med att det tar ett tag innan man kommer till ro mellan bytena av föräldrar, oavsett hur fina och bra man har det hos båda.

    Vilken fin blogg du har och tack för att du tittade in hos mig.
    Kram
    Helena

TACK för din kommentar :)

