Tidsinställt – word!

”Döm inte någon förrän du gått en mil i dennes skor …”

Ett så jäkla bra uttryck, och jag försöker alltid ha det i bakhuvudet när jag möter människor. Tänk, vad lätt folk dömer, utan att egentligen kanske inte ens veta ett jota om vad, eller vem, den pratar om. Ta hand om varandra och tyck om varandra istället, och människorna Ni möter, istället för att bara tänka jag, jag, jag. Tänk, vad världen hade sett annorlunda om fler tänkte lite mer med hjärtat?! Var glada och kärleksfulla mot varandra, och tro på att människan faktiskt vill göra gott ♥

2 thoughts on “Tidsinställt – word!

TACK för din kommentar :)

