På jakt efter lärkträd – Snälla hjälp mig!!

Jag har länge varit på jakt efter LÄRKTRÄD, men jag hittar det inte någonstans :/ Jag vet inte riktigt vart jag skall leta efter det heller? Är det någon som vet vart man kan hitta det? Jag har ett pyttelitet i trädgården i huset (som skall säljas), men det kan jag nog inte flytta på, speciellt inte nu på vintern när det är stelfruset i marken. Fina Silje, har alltid så fina idéer med sina lärkträd, och det vill jag med ha :-)

Finns det NÅGON vänlig själ som vill hjälpa mig med detta, så skulle jag bli OERHÖRT GLAD OCH TACKSAM

INREDNING5 Foto: Kollage av lånade bilder ifrån Silje.

4 thoughts on “På jakt efter lärkträd – Snälla hjälp mig!!

TACK för din kommentar :)

