God morgon världen!

Jag hade sjukt svårt att somna igår och min migrän var inte att leka med, så denna morgon har jag varit trögstartad. Men idag är en ny dag, och energin flödar nu, så idag kommer jag att få massor gjort känner jag :-) Jag tränade igår och jag känner verkligen att jag är inne i en träningssvacka. Mina tre-timmars-pass på gymmet blir tyvärr färre och färre och när jag väl är där känns det tungt. Därför måste jag sparka igång mig själv ordentligt, så det blir en sväng även idag, så att jag kommer igång igen. Träning får mig att må bättre, men jag har en usel träningskaraktär :S

Idag så tog jag ett gigantiskt beslut, och det känns BRA. Jag hoppas bara att det blir bra hela vägen. Håll Era tummar på att det kommer gå vägen är Ni snälla :-)

Pusss!

kaffe

TACK för din kommentar :)

