Just idag

Saknar jag mitt hus lite extra och det känns i hjärtat att vi skall sälja, och att vi i år inte kommer att fira jul där För även om det huset inte var rätt för Oss så älskar jag det huset, och som A sa, det är ju inte bara huset vi säljer, det är alla våra minnen där med. Och även om man bär med sig minnena så känns det riktigt rejält vissa dagar. Men en dag som kommer nog ”det rätta huset”. Jag skall inte ge upp hoppet om det. Även om det inte är aktuellt i nuläget

juldukningen_2011

CIMG0692

julpyssel

jul4

julmat_2011

 

4 thoughts on “Just idag

  1. lugn det ordnar sig, jag förstår att det känns enda in i hjärteroten, men är ändå glad att det blir sålt, så skönt precis innan jul, även om jag förstår känslan att inte fira där, så blir det jul iaf!
    Du söte ♥
    Täker på dig!

    • Det kommer att ordna sig, det vet jag. Men det känns jobbigt! TACK för att du tänker på mig. Än så är inte huset sålt, men jag hoppas att det blir det snart. Kraaam ♥

    • TACK!! Letar inte nu, för vi skall sälja och har köpt en lägenhet istället, men en dag vill jag finna ”det rätta” huset, och det hoppas jag kommer att ske. Kraaam.

TACK för din kommentar :)

