Gammaldags JUL

Idag har vi haft en supermysig dag i stan, Mini och jag. Gammaldags julmarknad nere i stan var det Massa stånd med en en massa finheter, dans kring stora julgranen och träff med tomten redan idag, som hade godis med sig till barnen efter dansen. Jag fick köpt in lite klappar och har i år ingen panik alls (skönt), trots att det inte var längesen jag startade med inköpen. I år har vi dragit ner på det en hel del, så att det är fokus på barnen. Vi vuxna får väl förhoppningsvis någon liten sak kanske, men det är ju faktiskt barnens JUL. Själv blir jag som ett barn på julafton , så även om det är skönt att inte behöva köpa lika många julklappar, så tycker jag att det är lite sorgligt med… Jag gillar ALLT med julen! All inspirationen, julkänslorna, sökandet efter de perfekta klapparna, all spänning, planerande och allt som hör till 

Det viktigaste är få vara tillsammans med dem man älskar mest av allt. Ha ett supermysigt dygn ihop, äta en MASSA gott och bara få må bra. Jag älskar verkligen julen ♥  

Idag hittade jag årets finaste kula – döskallen, ifrån Åhléns. :-) Och den snyggaste granen i stål, i Vero Modas/Jack and Jones skyltfönster. Som jag hade önskat att jag kunde ta med den hem. Riktigt het!

insta_8dec

2 thoughts on “Gammaldags JUL

    • Nej, du är ju inte det :-) Nu har jag börjat längta som jag brukar. Det enda som känns jobbigt är att jag inte kan spendera den tillsammans med ALLA jag älskar ♥ Men med de flesta i alla fall. Själv jobbar jag ju alltid lite mer än vanligt dessa tider, men skall vara helt ledig runt jul i alla fall, och jobba nyår.

      Skall kika in på den sidan :-) Kram underbaring!

TACK för din kommentar :)

