TEMA | advent

Temat hos Fabriken denna vecka är ADVENT. Och jag har äntligen har jag fått fixat mina adventsljusstakar (lite sent eftersom dom blev klara igår). I år ville jag inte alla ljusen tillsammans, utan prövade en annan variant. Tycker att det blir riktigt bra :-) Tre stycken avskalade konservburkar ifrån champinjner, och vips så hade jag tre ljusstakar :-)

Samtidigt så ville jag inte att alla skulle vara likadana, så jag tog min hyacintvas, som jag spraymålat mattsvart, till ljus nummer 3, för att bryta av lite.

Här har Ni mitt bidrag till veckans adventstema… och för fler, så besöker Ni såklart Fabriken.

 

CIMG0638

CIMG0641

CIMG0644

TACK för din kommentar :)

