Tidsinställt – 1:a advent

Och jag har fortfarande inte fixat mina adventsstakar än. Dock vet jag precis hur jag skall ha dom i år, så det kommer barnen och jag roa Oss med på söndag (läs:idag) när jag kommer hem ifrån helgens jobb Så här såg våran adventsstake ut förra året…

På söndag är det inte bara första advent, utan även biljettsläpp för METALTOWN 2013 och nytt för nästa år är att festivalen har 10-årsjubileum och utökar till 3 dagar. Weeeiiii :-) Sen att Sabaton redan är klara, är ju inte helt fel det heller ;) *LYCKA*

TACK för din kommentar :)

