Söndagsbilden

Hemma igen efter en intensiv jobbhelg. Tittar på mina gryn och drömmer mig bort… Tänk, vilken villkorslös oändlig kärlek som jag får känna i deras närhet. Jag är så lyckligt lottad I veckan blir det en del ledigt (skönt), och den tiden skall jag spendera med dom som betyder alla mest

Min söndagsbild till Fabriken är denna nedan… På min hylla, ovanför våran matplats. Jag älskar den tavlan! Så enkel, men så klockren. Jag blir glad varje gång jag ser den, och jag försöker leva efter den så gott det går :-) Kika in hos Fabriken för fler härliga bidrag.

TACK för din kommentar :)

