Tidsinställt – DIY – julstjärna

Jag har velat ignorera det faktum att det snart är jul, för jag är inte redo för det än känner jag. Men sakta men säkert så börjar även jag att längta. Det rycker i skapartarmen, och speciellt när jag ser alla fina DIY-projekt som alla kreativa duktiga bloggerskor har för sig :-) Lekker Fris har gjort en fantastisk adventsstjärna, och det tror jag att jag med skall pröva mig på. Jag gjorde ju en förra julen med, fast i år får det nog bli en större, och med ljusslingor i ♥    

 

4 thoughts on “Tidsinställt – DIY – julstjärna

TACK för din kommentar :)

