Nöjd med dagen!

Efter en jobbig morgon och ett samtal med den enda person som kan läsa mig som en öppen bok (tack älskade), så bestämde jag mig för att bli av med det jobbiga. Och då har jag två strategier som aldrig slår fel. 1: Göra sig av med MASSOR av kalorier på gymmet, och 2: Städa och rensa MASSOR. Jag bestämde mig för att köra på bägge.

Nu när jag lägger mig ner, så känner jag mig så harmonisk. Hemmet är kliniskt, och min kropp och själ är rensad. Njutning ♥ 

Något annat som fick mig att njuta, var när jag gick in till Ellas Inspiration och fann danska Hanne Berzantos hem, som är skaparen bakom By Nord. Satan i gatan vad läckert hon bor alltså… Och hennes grymma stil genomsyrar hela lägenheten. En våning på hela 280 m². Den hade jag inte tackat nej till!

 

Foto: Femina.dk, via Ellas Inspiration.

TACK för din kommentar :)

