DIY – tavlor

Jag köpte en massa canvastavlor för ett tag sedan, för jag tänkte att jag skulle ta fram min konstnärliga ådra. Den lös dock med sin frånvaro, så jag köpte tyg i stället och klädde några av canvasen med. Häftpistolen är ju bara världens bästa verktyg, näst efter hammaren och skruvmejsel. Bara att klä valfritt tyg kring canvasen, och seda ta häftpistolen och skjuta vilt, sen var det klart ;)

Blev helt förälskad ni hustyget men vet ännu inte vart jag skall ha som :-) Bägge tygerna är ifrån Åhléns och kostar 149 kronor/metern.

2 thoughts on “DIY – tavlor

TACK för din kommentar :)

