DIY – soffbord

Nu är mitt soffbord klart och jag kunde nog inte vara så mycket nöjdare faktiskt, för resultatet blev som det var tänk i mitt huvud. Sånt är alltid kul :-) Ny vacker blomma på bordet, min favorit silvergirlanden ♥ En uteblomma egentligen, men ger man den tillräckligt med vatten så klarar den sig finfint inne.

Ihop med denna står tre stilrena ljusstakar i glas, ifrån IKEA, och mitt marknadsfynd – älskade älghornet. EU-pallen är ifrån Arentorps Legoindustri, svart färg ifrån Colorama, vit panel ifrån Byggmax och hjul, skuvar och plattor ifrån Jula. 

TACK för din kommentar :)

