Tidsinställt – lördagsinspiration

När jag satt och bläddrade lite, så hittade jag vad som skulle få bli inspirationen på lördag, och är jag inte ute och cyklar så borde Ni bli impade till 1000. Det blev i alla fall jag! Mokkasin bor i ett alldeles exceptionellt  vackert hus med vackra gamla golv och ett fantastiskt ljus Hennes bländande vackra bilder gör mig alldeles knäsvag och får mig att vilja flytta ;) Nej, kanske inte riktigt, men det ser verkligen ut att som en DRÖMBilderna nedan är lånade ifrån Mokkasins underbara blogg.

4 thoughts on “Tidsinställt – lördagsinspiration

TACK för din kommentar :)

