Tidsinställt – Dagens inspiration

Jag raggar inspiration för det vildaste nu. Jag saknar min canon något så in i norden nu bara för att den är trasig. Jag skall skicka in den på lagning så fort jag får råd, men just nu är det inte läge. Jag vill fota, stylea och leka… :-) Idag hittade jag inspiration som gjorde mig helt varm inombords och lullig inombords. Det fick mig också att tänka på hur jäkla gärna jag vill bli ”klar” hemma. Klar blir man ju aldrig, men jag vill färdigställa de projekt som är i rullning, och det helst igår.

Dagens inspiration kommer ifrån 20 kvadrat. Josefin Hååg, bloggerskan, har själv fotoat och stylat bilderna. Hysteriskt duktig, och en stor inspirationskälla.

  

TACK för din kommentar :)

