DIY – Adventskalender

Jag får lite smått ångest när jag ser en massa julpynt i varenda affär, vart man än går, men det ju egentligen inte så långt kvar. Däremot är det megalångt i mitt huvud kvar. Jag är inte alls där!

Något som jag däremot har börjat fundera på är att ha en adventskalender i år :-) Finns så många fina DIY-projekt på adventkalender, men när jag fann denna så slog hjärtat ett extraslag, och den är så jag. Så något i liknande stil får det nog bli. Om jag inte hinner ändra mig så att säga ;) Denna har Riikka Kantinkoski på Weekday Carnival gjort, och jag hittade den inne hos DIY or DIE.

2 thoughts on “DIY – Adventskalender

  1. jag blir helt vimelkantig när jag tänker att stakarna snart ska upp :-?
    Men värmeljus ja ljus utav huvudtaget är naice, just denna tiden är vacker & skön, man får tillåta
    sig själv att vila – åtminståne jag..
    Ha en kanondag! Gillar dig & din blogg, bara så du vet ;)

TACK för din kommentar :)

