Badrum

Jag har nog aldrig visat vårat badrum, och anledningen till det är nog att jag tycker det är så tråkigt. Det är helt vanligt, och skriker inte alls Lena. Inte ens i närheten… Tills IDAG, då jag gick in på Livingroom där jag fann en handdukshängare, pumptvål och handgjorda borstar till naglar och rygg. Jag blev förälskad vid första ögonkastet och jag visste att de bara måste få komma med mig hem Så nu känns badrummet mer jag, och jag älskar´t! Det går i svart, vitt brunt, grått och lite grönt. En härlig jordnära mix av både färger och material. Hängaren är verkligen magisk… Gjord i koppar och ser ut som kranar i olika utformningar.

 

 

TACK för din kommentar :)

