Snart dags

Att locka håret! Jag har varit hos naprapaten idag för besök nummer två. Rejält ont gör det, men det får bli så innan det vänder. Idag blir det konsert med mina underbara Raubtier och D. Skall bli grymt kul :-) Funderar på om jag skall ta mig en tur till IKEA på vägen hem. Lägtar såå till det kommer hit. Skyltarna är redan uppsatta på den blå/gula byggnaden och jag ler varje gång jag åker förbi :-)

Skulle det inte varit så att jag hade världens goaste soffa, så skulle jag gärna haft med mig denna hem… GALET LÄCKER och finns i fera fina färger

SÖDERHAMN 3-sits soffa IKEA En soffserie med flera delar som kan kopplas ihop på olika sätt, eller användas som solitärer, kombinera som du vill.

En lampa skulle jag vilja ha med, men har ett lampprojekt som jag måste se först, om jag kan ro det i land, med en stor läcker grislampa :-)

 

TACK för din kommentar :)

