Först nu

Sätter jag ner rumpan här hemma, och det känns väl sådär att denna dag bara har försvunnit i ett hast. Men men… Massor har blivit gjort. Jag har blivit av med drygt 1200 kalorier på gymmet idag, spendera betydligt mer än 1200 kronor. Men jäklar vilka kap ♥ Jag är GRYM!! Nu pustar jag bara, men min puls är galet snabb, så jag har gjort allt annat än varvat ner. I morgon är det jobb, men först ett nybesök hos en ny naprapat. Känns lite långt att åka till Vara för att gå till naprapaten, men jag hoppas att han är bra han jag skall till nu med :-) Det skall bli galet skönt att få bli lite knäckt igen ;) Jag har saknat det! Naprapater är verkligen guds gåva till mänskligheten, och min kropp är i stort behov detta ♥

På den här sidan kan du läsa om Naprapati och hur en naprapat arbetar.

2 thoughts on “Först nu

TACK för din kommentar :)

