Överkörd

Det känns som om min kropp har blivit överkörd av en ångvält eller nåt. Och jag har haft såna vidriga drömmar så jag har legat och spänt mina käkar inatt. Inte mysigt! Jag behöver kraftiga smärtstillande NU!! Synd att jag inte har ett apotek hemma, för det ligger högt på önskelistan just nu.

På tal om något helt annat… Mini har lyckats göra sönder ytterligare en dator nu! Jag fattar inte hur hon lyckas? 1 ½ år blev denna, då hon tappade en hantel på skärmen och skiten sprack inifrån. 4 datorer på 4 år… Inte illa (och en kamera, och en 170 000 kronors bil)! Tur att det är materiella ting, att jag har bra försäkringar och att jag älskar henne mer än livet. Annars skulle hon ligga riktigt risigt till nu…

TACK för din kommentar :)

