Produktiv dag

Idag har jag hunnit med massor, tvättat en massa tvätt, möblerat om, städat lägenheten, moppat och har även haft våra fina vänner här på mat och lek i några timmar Jag är pinsamt nog inte jätteförtjust i barn som jag inte har så nära relation med, men dom tre avgudar jag och jag hoppas att jag kommer stå dom tre små grynen nära snart med. Nu sitter jag och viker tvätt i sängen med grym hårdrock i lurarna, på högsta volym såklart. Hett!

Innan det blir natta så måste jag allt hinna med ett avsnitt med House också, annars får jag abstinens. Men först vika klart tvätten ju… Varför tar man alltid alla chanser att slippa den… hmm? Men det är ju så hysteriskt tråkigt, så det är ju inte konstigt…

Här kommer i alla fall lite glimtar ifrån Minis rum Och som Ni vet… Det där med att bädda sängar är ju dessvärre inte min starka sida… ;)

TACK för din kommentar :)

