Bakom galler

Inte riktigt så illa kanske, men har inte gått utanför dörren på 2 dygn och har gött kli i kroppen kan jag lova. Mini är bättre, men det känns inte riktigt bra att gå ut ändå, men i morgon kanske, om det fortsätter så här. Jag måste till en naprapat nu innan jag går åt… Men vill veta att jag får en expert. Kan man fråga det, när man ringer och bokar ;)

Nu ligger jag och klurar på små detaljer som skall fixas med här hemma. Vill göra om något, helst köket, men det får vänta tills jag blir rik. Pusss

2 thoughts on “Bakom galler

TACK för din kommentar :)

