Lider…

VAB idag :´( Jag skulle jobbat men är hemma med min lilla stackars docka som har 40,3° i feber.  Har precis kommit ifrån läkaren som konstaterade mycket hög sänka, vilket tyder på kraftig bakteriell infektion. Dock kunde dom inte säga vilken, men penicillin krävdes. Stackarn sover dygnet runt och vaknade bara en snabbis hos doktorn, men somnade om igen på hans rum.

Har bilen på omlackering med, efter Millas ”grustvätt” så jag känner mig handikappad. Tur att vi bor nära och att vi har mina underbara päron som hjälper till i alla väderHämtar ut penicillin, kommer med mat, glassar och tidningar till Mini.  

Utan Er vore jag bara ett skal… TACK för att Ni finns, Ni är GULD ♥ Ni har gjort mig till den jag är idag!

4 thoughts on “Lider…

TACK för din kommentar :)

