Målar och snickrar

Här hemma byggs det för FULLT nu! KUL KUL  Soffbordet har fått sig en ny look, bara nya hjul som fattas, sen är det komplett Gillar det skarpt! Sedan håller jag på att måla om Millas byrå och även den blir bra tror jag. Den var i svart griffel innan. Snyggt, men ser så skitit ut när man har en tjej som vill kladda för fullt ;)

Bild på ”nya” bordet, så det matchar min panelvägg bättre. Likadana panelbrädor som väggen, som jag spikade på och målade en extra gång vita :-) Dock får Ni se bilder utan de nya hjulen då, men dom får Ni ”tänka” dit… Stora kommer det att bli :-)

Nu sitter jag med en gudomlig hälsosmörgås, som min fina Mami bakat, en tallrik med kantarellsoppa och en kallt glas mjölk. House väntar på mig, och sen blir det ett lager färg till på byrån…

Önskar Er en härlig söndagkväll raringar ♥  

 

 

2 thoughts on “Målar och snickrar

  1. Pingback: Lenas Hem: Skrivbord & soffbord med vitgrundad panel från Byggmax

  2. Pingback: Skriverier om bloggen :-) | Lenas HEM

TACK för din kommentar :)

