Min vackra Mini

Idag fick jag bilder ifrån dagisfotograferingen på mobilen. Dom tog korten igår så det var snabba pix. Handlar inte ett dugg om inredning och jag brukar ju inte lägga ut en massa bilder på barnen, men detta kan jag inte låta bli. Underbara, ljuvliga, vackra skapelse vad jag älskar dig! Stjärnstudio var raketsnabba, medan grabben tog på Kungsfoto för ca en månad sedan, och dom har inte kommit än…

Snart får vi besök av finaste familjen Buhr så nu är det dags att sätta igång med dagen

TACK för din kommentar :)

