Ifrån sterilt, till stilrent men hemtrevligt

Min hall har fått sig ett litet upplyft och jag är toknöjd! Innan var hallen steril och stilren, och jag gillade det, men nu vågade jag göra om lite för att få det lite mjukare och hemtrevligare. Jag är lite smått allergisk mot hallar, eftersom de ofta är så röriga. Därför har jag varit rädd att ta in färg eller prylar i min egen, eftersom jag absolut inte vill att min hall skall vara sådan. Men nu hittade jag små grejer som gjorde att den blev ”LAGOM”, men ändå sååå JAG. Det är fortfarande stilrent, men med min hemmagjorda lampa som nu fått lite tyger på sig ifrån IKEA, och min nya klädhängare ifrån GRANIT, så blev det super ♥   

Ursäkta den taskiga kvalitén på bilderna, men min kamera vill inte riktigt just nu (någonting har hänt med autofokus), den skall lämnas in. Så bilderna gör sig tyvärr inte rättvisa :/ Speciellt inte lampan, men den är klockren i verkligheten :-)

2 thoughts on “Ifrån sterilt, till stilrent men hemtrevligt

TACK för din kommentar :)

