Hmmm…

Det där med träning och kost hänger fasen i mig ihop… Jag måste nog erkänna det! För om jag går ner nu så är det minsann inte långvarigt eftersom jag ökar i muskler. Jag gick ner två kilo, sedan började jag träna lite styrka och hade en alkohelg/äta gott helg i götet, och då fick jag tillbaka mina kilo :/ Så jag åker till gymmet nu… Jag ville faktiskt INTE ha tillbaka dom två kilona. För fasen, ge mig nåt jag VILL HA i stället, TACK!

För även om jag precis har börjat träna, och även redan blivit lite fastare så vill jag ha resultat på vågen med.  Och snabba, men hållbara resultat med.

Om nån vill hålla mig sällskap finns jag på sportlife :-)

 

4 thoughts on “Hmmm…

  1. Kasta vågen bort den och känn efter hur kläderna känns istället! Om du nu har märkt att du har blivit fastare finns det väl ingen anledning att det ska syns på vågen? Muskler väger ju mer än fett.:P

    • Ja, det är väl så. Men det tar emot :/ Prövade TRX igår och varenda millimeter av min kropp smärtar så att jag håller på att gå åt. Men gött när man märker av det ;)

TACK för din kommentar :)

