Ingen toppendag

Men kottarna och jag skall ha mysdag. Då mår jag snart bättre! Behöver lite hjälp här hemma känner jag. Jag behöver bli bättre på att snickra och greja med el med så att jag kan få upp lampor och dyl. Dyrt att behöva skaffa hantverkare stup i kvarten. Tror jag skall gå en kurs och lära mig, så att jag kan göra ”allt” själv…

Ibland vill jag bara stänga av allt runt omkring och bara fokusera på mina kottar, mitt hem och mig själv. Så jag har loggat ut allt vad chattar heter och tittar knappt på min lur. Rätt SKÖNT!!

image

TACK för din kommentar :)

